Ocak 28, 2007

Pembe Domates Seruveni blogunda "Bahsi geçen Carlo PETRINI "Slow Food" hareketinin öncüsü olup, geçtiğimiz ay İstanbul'da Defne Koryürek'in konuğu olmuş..." diye geciyor haber. Kisa bir comment biraktim ve bir de mujde verdim. Copy/paste usulu, buraya da tasiyorum yazdiklarimi, ki, haberdar olmayan kalmasin gelen gunlerin getireceklerinden.

-Defne KORYUREK


"benim konugum oldu, demek yaniltir.

Petrini iltifat etti, Turkiye'yi ziyaretini bir "davet"e donusturdu ve bizlerin kaybediyoruz diye hayiflanip durdugumuz ama ucundan tutamadigimiz topragimiz ve topragimiza bagli geleneklerimizi, duzenimizi yeniden tarif edebilmemiz icin Slow Food tecrubesinden ikram etti.

ben, sadece, misafirperverlik sunabildim, o da Istanbul'da oldugu gunler icerisinde, saatlerle sayili bir sure icin.

bay Petrini'nin bundan sonraki ziyaretlerinde "konuk" degil de, bir "yoldas", "ogretmen" ve "dost" olarak masamizda yer alacagini mujdelemenin zamanidir sanirim, zira, Slow Food Turkiye, Convivium'lar seklinde kurulmaya basliyor. ilgilenen herkesin, 14-18 subat'ta gerceklesecek olan Istanbul Mutfak Gunleri dahilinde Slow Food masasini ziyarete davet etmek isterim.

sevgilerimle,
D."

Hiç yorum yok: