Şubat 22, 2007

Fikir Sahibi Damaklar, ilk yemeginden 4, ilk blog post'undan neredeyse 3, ilk cekirdek toplantisindan 1 yil ve ilk zorlayici tecrubesinden aylar sonra, dun gece, cikmak uzere olan "bulten"inin serefine bir araya geldi.

Ilk yemegi pisiren Semsa Denizsel ile o ilk masanin konuklarindan olan Emre Mermer'in yani sira, Emre'nin hanimi Yesim, oglu Emir, bu seferki masanin ev sahibesi Elif Yalin, Pembe Domates Agi'ndan Tansug'lar, FSD'nin "karakutusu" Betul Karahan, Slow Food Turkiye masasindan Gul Unsever, yesek.com'un "Eren"i, toprakana.org'dan Cem Birder ve hanimi Pinar ile "bulten"i ele alip okunur hale getiren Coskun Sami ve elbette ben, Defne Koryurek, dun gece kadehlerimizi yasanan tum tecrubelere kaldirdik ve "hayirlisi" dedik.

Ceren Buke ve Tijen Inaltong'un kulaklarini cinlattik. Ferda Erdinc gece ruyama ugradi. Bahar Yaka, Huseyin Alptekin, Devletsah Alhanoglu Ozcan, Tangor Tan, Ebru Yalman, Rifat Ergor ve Nese Biber ya sehir disinda olduklari icin ya da aile/is duzenleriyle cakistigi icin masayi paylasamadilar bizimle. Ben, taa 4 yil oncesine tanik olmus, 1 kusur yildir "bulten"i dinlemis Semsa'nin; icimi disimi bilen Emre'nin; resim yaptigim 12 yasimdan, tarih egitimi almaya niyet ettigim 16, sinema dedigim 17 ve yemek dedigim 25 dahil bilen, taniyan Tansug'larin; gozleyen ve gozeten Betul'un; aylardir "hadi, yazin" dedigim tum "damaklar"in ve ozellikle de "keske burada olsaydi" dediklerimin huzurunda saydigimdan kendimi, cok heyecanliydim. Cok konustum, hep yaptigim uzere. Hic yemek yiyemedim..... Heyecandan, hepsi.

Bu bir ruya. Artik, bir kisiden fazlasinin gorecegine inandigim.

Hayirlisi.

-Defne KORYUREK

1 yorum:

pelin tan dedi ki...

Sevgili Defne,burdan takip ediyorum, çok mutluyum.heyecanini paylasiyorum.
pelin.